دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi کوچک رم خور ،شارژی

دوربین فلتی S06 ، دوربینی مخفی است با لنز بسیار کوچک با قابلیت های بسیار زیاد که فیلمبرداری مخفی و پنهان به صورت 24 ساعته را با باتری رگلاتوری خود ارائه می دهد.به راحتی می توانید این دوربین را از دید همگام مخفی نگهدارید. لنز این دوربین بسیار کوچک است ، هم اندازه یک دکمه لباس شماست.دوربین فلتی S06 متصل شده به IP و نمایش زنده تصاویر بدون محدویت مسافت بر روی تمامیه تلفن های همراه اندورید و IOS.

دوربین فلتی S06

ادامه مطلب ...

از کجا دوربین مخفی بخرم !

از کجا دوربین مخفی بخرم ! 

از شما می پرسیم ، یک شهروند مطیع قانون مانند خودتان به دوربین مخفی چه نیازی دارد ؟ خوب ، دوربین های مخفی می توانند بسیاری از کارکردهای غیر قانونی داشته باشند ، ودر انواع مختلفی وجود داشته باشد . بهترین دوربین های مینی دی وی دستگاه های کوچکی و بدون سر و صدا هستند که با این وجود قادر به ضبط فیلم های با کیفیت بالا هستند. بنابراین ، چه برای امنیت منزل و چه برای گرفتن فیلم از مورچه های کوچک و حیوانات خانگی در هنگامی که نزدیک به شما هستند  ، دوربین کوچک مخفی خوب می تواند، یک دوربین فوق العاده عالی و ارزان برای هر خانواده باشد.

  ادامه مطلب ...

راهنمای ویدیو های آموزشی دوربین های ورزشی

روز به روز محبوبیت دوربین های ورزشی نزد ورزشکاران بیشتر و بیشتر می شود به طوری که در شبکه های مجازی اکثر کلیپ ها و ویدیو های به اشتراک گذاشته شده با دوربین های معروفی چون GoPro ، SjCam ,Sony ،DJI ضبط شده است.طرز استفاده این دوربین ها کمی پیچیده است و نیاز به آموزش کوتاهی دارد.

ما لیستی از آموزش های طرز استفاده از دوربین های معروف ورزشی که برای ورزش دوستان پر کاربرد هست رو برای شما قرار داده ایم.

آموزش ها به زبان انگلیسی روان و قابل فهم است.

دوربین ورزشی GoPro Hero6